פייסבוק רכשה את Gowalla

השירות מבוסס המיקום ייסגר בעוד חלק מהעובדים יעברו לעבוד בפייסבוק. האם בפורסקוור צריכים לשמוח או לדאוג?

אי-פי
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אי-פי

פייסבוק שכרה את אנשי חברת Gowalla, המתחרה של פורסקוור שמאפשר למשתמשי טמארטפונים לספר איפה הם נמצאים.

Gowalla נפתחה ב-2009 כדרך לשתף את מיקום המשתמשים עם חברים ואנשים זרים. עכשיו פייסבוק תסגור את השירות בהדרגה כפי שעשתה פעמים רבות כשרכשה סטארט אפ למען צוות העובדים. Gowalla, שממוקמת באוסטין, טקסס, אף פעם לא הצליחה להתחרות עם הפופולריות של פורסקוור.

"בעוד אנו נעים קדימה אנו מקוים שקצת מההשראה מאחורי Gowalla - דרך כיפית ויפה לחלוק את מסעך - תמשיך לחיות בפייסבוק", כתב אחד המייסדים של גוואלה ג'וש ויליאמס בבלוג של החברה.

פייסבוק מסרה כי ויליאמס, המייסד הנוסף סקוט ריימונד ואחרים בחברה יעברו לפייסבוק בינואר. החברות לא מסרו כמה מהעובדים בגוואלה יעברו, וכמה יישארו בלי עבודה.

צילום: gowalla

בנוסף, החברות לא מסרו על איזה פרויקטים אנשי Gowalla יעבדו. אם כי בפוסט רמז ויליאמס כי ייתכן שהם יעסקו בטיימליין של פייסבוק, שצפוי להחליף את דפי הפרופיל - במעין אלבום זיכרון.

"הדרכון של Gowalla הפך לזיכרון של כל המקומות שבהם ביקרנו, האנשים איתם היינו התמונות שצילמנו, והסיפורים שסיפרנו. רבים מכם אפילו משתמשים ב-Gowalla כמעין ספר זכרונות".

הרכישה החדשה מגיעה רק ימים לאחר שפייסבוק הכריזה כי היא פותחת משרדים בניו יורק. לחברה יש כ-3,000 עובדים והיא מתכננת לגייס אלפים נוספים.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ