עודד ירון

אפל הציגה אתמול (שישי) באייטיונס פרסומת מושקעת שעוררה הרבה עניין ברשת. הפרסומת המונפשת היא חגיגה של 31 שניות של ההיסטוריה של הביטלס, הלהקה הוותיקה, שרק בשנה שעברה הצטרפה לאייטיונס, חנות המוסיקה המקוונת שלה. שנים ארוכות ומאבקים משפטיים רבים עברו עד שאפל הצליחה לצרף את הלהקה.

הבעיה היתה היסטוריה ארוכה של מאבקים משפטיים בין אפל לאפל - זו שהחזיקה בחברת EMI ובזכויות למוסיקה של ארבעת המופלאים. לא קשה לנחש, שהמאבק על השם היה מרכזי בטינה ההיסטורית בין שתי החברות, שהחלה עוד ב-1978.

רק לפני כשנה, בנובמבר 2010, הצליחה אפל לפתור את כל הבעיות ולקבל את הזכויות להעלות את אלבומי הלהקה. אפל הקדימה את ההשקה בהודעה: "מחר הוא רק עוד יום. יום שלא תשכחו".

הכניסה שלהם לעידן הדיגיטלי אירעה כבר שנה קודם לכן, אבל בפורמט שונה: כחלק ממשחק ביטלס: רוק בנד, שכולל 45 משירי הלהקה.

קרדיט: אפל

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ