הסטטוס הזה מגיע אליכם באדיבות המפרסמים של פייסבוק

פייסבוק תתחיל לשלב סטטוסים פרסומיים בפיד של המשתמשים החל מינואר הקרוב. הסטטוסים יהיו מבוססים על פעילויות של חברי המשתמש

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

פיד החדשות בפייסבוק עומד לקבל בינואר תוספת חדשה. לצד שנינויות של חברים, סרטונים מרחבי הרשת ולינקים לסיפורי חדשות, יופיעו גם פרסומות.

על פי הדיווח בטק קראנץ' הפרסומות יראו כמו העדכונים האחרים מלבד הכתובת Sponsored בפינת הסטטוס שתעיד כי מדובר בתוכן פרסומי.

פייסבוק הבטיחה כי לכל היותר משתמשים צפויים לראות כפרסומת אחת ליום. לעת עתה הפרסומות יישארו רק באתר פייסבוק ולא יוכנסו לאפליקציות הניידות.

בניסיון לשמור על פרסומות רלוונטיות ככל האפשר, הן אמורות להיות קשורות לדפים מסחריים שחבריו כבר עשו להם לייק. זה כמובן יסייע לטשטש יותר את הגבול בין פרסומת לתוכן רגיל.

פייסבוק על אייפדצילום: רויטרס

האחראי על שיווק בפייסבוק אמר למשאבל בינואר השנה כי מפרסמים יכולים למשל לקחת פעולות מסוימות של החברים, כמו שימוש באפליקציות או צ'ק אין במקום מסוים, ולהשתמש בהן לפרסום. כאשר המשתמש יעמוד על הכתובת Sponsored, תופיע הכתובת "הסיפור הזה כבר שותף איתך. מפרסם שילם כדי שתראה אותו שוב".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ