בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מבוכה לניו יורק טיימס: מייל שנועד ל-300 איש, הגיע ל-8 מיליון

העיתון שרצה להציע מבצע למנויים לשעבר, שלח הודעה למיליונים. בתחילה הוא טען כי הוא לא אחראי למייל, אך לבסוף הודה בטעות

5תגובות

לחיצה לא מחושבת על כפתור ה-Send כבר גרמה לרבים ולטובים מבוכות לאינספור. עכשיו מצטרף לרשימה גם עיתון הניו יורק טיימס, שהתכוון לשלוח מייל למאות בודדות של אנשים אך שלח אותו למיליוני גולשים.

ההודעה המדוברת היתה אמורה להישלח לכ-300 איש שביטלו את המנוי לאחרונה, ולהציע להם לקבל את העיתון ב-50% הנחה למשך 16 שבועות. לבסוף קיבלו אותה 8.6 מיליון בני אדם.

אם לא די בכך, העיתון התנער בתחילה מהמייל. "אם קיבלתם היום אימייל בנוגע לביטול המינוי שלכם לניו יורק טיימס. תתעלמו ממנו. זה לא מאיתנו", נכתב בחשבון של העיתון בטוויטר.

רק לאחר מכן הודה העיתון בטעותו הכפולה והסביר כי ההודעה שנועדה להילשח לקומץ בני אדם הגיעה למיליונים. דוברת העיתון איילין מרפי, ששוחחה עם סוכנות הידיעות אי-פי, התנצלה גם על ההודעה המוטעית בטוויטר.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו