הסופרבול שבר שיאים במדיה החברתית - ברשת - הארץ

הסופרבול שבר שיאים במדיה החברתית

יותר מ-10,000 הודעות לשנייה נרשמו בטוויטר ברבע האחרון של המשחק הלילה. גם הופעת מדונה במחצית הובילה לגל של ציוצים. לא כולם אוהדים

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
הארץ

ניצחונם של הניו יורק ג'איינטס על ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול הלילה שבר שיאי שימוש במדיה החברתית. העיסוק באירוע זינק פי חמישה לעומת הסופרבול בשנה שעברה, סיפרה חברת Trendrr העוקבת אחר הפעילות הקשורה לתוכניות טלוויזיה במדיה החברתית. כ-9.3 מיליון הודעות העוסקות במשחק ולפרסומות נרשמו במדיה החברתית, לדברי חברת Bluefin Labs.

ברבע האחרון של המשחק נרשמו יותר מ-10,000 הודעות לשנייה בממוצע בטוויטר, כ-1,000 יותר מהשיא הקודם שנשבר כאשר ביונסה הכריזה על הריונה בטקס פרסי המוסיקה MTV. כאשר בנקודת השיא הלילה נרשמו 12,333 ציוצים לשנייה.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

גם במהלך ההופעה של מדונה במחצית, נרשם מספר רב של ציוצים - כ-8,000 לשנייה בממוצע. בשניית השיא המספר עמד על 10,245 הודעות לשנייה. בנוגע לאיכות ההופעה, המצייצים היו דווקא חלוקים.

איליי מנינג מהג'איינטס חוגג ניצחון, הלילהצילום: אי-פי

בלוס אנג'לס טיימס הובא ניתוח של חברת Kanjoya המשתמשת בטכנולוגיה כדי לזהות רגשות במדיה החברתית. ממנו התברר כי המילים הנפוצות ביותר בהודעות בנושא היו: מדהים, גדול, טוב, הכי טוב, רע ושונא. הגולשים לא חסכו מהזמרת גם את חיצי הלעג, ובעוד מעריציה נזעקו להגנתה. הביטוי "שתקו" היה גם בין הנפוצים בנושא.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ