יוטיוב מגייסת את הוליווד ליצירת תוכן מקורי

הענקית האינטרנטית תשקיע 100 מיליון דולר ותגייס מפיקים ובמאים מהתעשיה ליצירת 96 ערוצי תוכן חדשים, בעיקר כדי להגיע לקהל מבוגר יותר

לוגו אי-פי
אי-פי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
לוגו אי-פי
אי-פי
נפרזנטציה של יוטיוב בכנס טכנולוגי בלאס וגאס, בחודש שעברצילום: אי–פי

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ