פייסבוק: שני מיליון ישראלים גולשים ברשת החברתית מדי יום

בכיר ברשת החברתית סיפר בוועידת COM.VENTION 2012 של TheMarker כי מספר הגולשים הישראלים הרשומים עומד על כמעט ארבעה מיליון - כפול מבשנת 2009

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

כמעט ארבעה מיליון ישראלים רשומים לפייסבוק, ויותר ממחציתם, כשני מיליון גולשים בממוצע, נכנסים לרשת החברתית מדי יום, כך אמר קיאראן קילטי, ממנהל שיווק וגיימינג בפייסבוק באירופה והמזרח התיכון , במזרח התיכון ובאפריקה בוועידת COM.VENTION 2012 של TheMarker.

מספר הגולשים הישראלים הרשומים לפייסבוק הוכפל לעומת 2009, אז היו רשומים לרשת שני מיליון איש. ב-2010 לעומת זאת, מספר הישראלים שהחזיקו פרופיל פעיל ברשת החברתית עמד על שלושה מיליון.

אולם קילטי אמר כי  מספר החברים כבר לא מהווה גורם חשוב. "לפייסבוק יש 900 מיליון משתמשים. יש לנו יותר מחצי מיליארד אנשים שנכנסים לפייסבוק כל יום. אנחנו כבר לא מסתכלים על מספר החברים, אלא על רמת המחויבות שלהם. רמת השיתוף, הזמן שאנשים משקיעים בפייסבוק. מנקודת מבט עסקית - עסקים צריכים לחשוב איך להניע אנשים בפייסבוק". ובנוגע למעורבות והפעילות בפייסבוק, הגולשים הישראלים, הוא ציין, עושים כ-250 מיליון לייקים ברשת החברתית מדי חודש.

קילטי ציין כי לגולש הישראלי הממוצע יש כ-225 חברים בממוצע - זאת לעומת כ-130 חברים בממוצע לכלל הגולשים בפייסבוק. כאן מדובר דווקא בירידה לעומת הנתונים שפרסמה פייסבוק בשנת 2010 - אז מספר החברים שהחזיקו הגולשים הישראלים עמד בממוצע על 232. בסקר שפרסמה פייסבוק ב-2010 צויין עוד כי ישראלים מבלים  ברשת החברתית יותר זמן מהבריטים, הצרפתים, האמריקאים או היפנים. רק הטורקים והקנדים גולשים בה יותר זמן מהישראלים.

קילטי התייחס לנושא של פרסום בפייסבוק ולחשיבות ההקשר החברתי של תוכן שמותגים מפיצים בפייסבוק. "פרסומות עם הקשר חברתי יעילות פי שניים מפרסומות בלי הקשר", אמר. "שמרו על ההקשר של הסיפור שאתם מנסים לספר. תחשבו על הרגשיות של התוכן, למה שמישהו יתעניין בו. בסופו של דבר תוכלו להגביר את החשיפה בעד 16%".

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ