מי באמת כוכב עליון בטוויטר

גם 2012 שנה אחרי, ישו עדיין שולט בזכות הנוצרים האוונגליסטים, שמסריהם על אהבת האלוהים נפוצים בטוויטר פי 30 יותר מאלה של ליידי גאגא ואייקונים כמותה

לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
לוגו ניו יורק טיימס
ניו יורק טיימס

כשאחד מעובדי ניסה לברר לפני כעשרה חודשים, מדוע "ציוצים" מסוימים פופולריים יותר מאחרים, הוא היה משוכנע כי את התשובה ימצא בפוסטים של ספורטאים, פוליטיקאים או שחקנים. במקום זאת, הוא גילה תעלומה - שלושה שמות שאיש במערכת האתר לא הכיר: , ו.

לכל אחד מהם היו קוראים נאמנים במספר שעלה בהרבה על מספר החברים ברשתות החברתיות שלהם. המשותף לשלושה הוא היותם מנהיגים נוצרים אוונגליסטים, שמסריהם על אהבת האלוהים נפוצים בטוויטר פי 30 יותר מאשר מסרים של סמלי תרבות כמו ליידי גאגא.

כיום, 15% אחוז מגולשי האינטרנט הבוגרים בארה"ב מנויים על טוויטר, וכמחציתם נכנסים לרשת

מדי יום, כך בהתאם לדו"ח שהתפרסם בשבוע שעבר על ידי "מרכז PEW". כדי להוסיף חברים חדשים, שלחה החברה את המנהלת הבכירה קלייר דיאז-אורטיז למשימה מיוחדת: להביא אל חיק הטוויטר מנהיגים דתיים נוספים.

"כמרים אומרים לי שטוויטר ממש נוצר בשביל התנ"ך או הברית החדשה", אומרת דיאז-אורטיז. מתברר כי לפתגמים יש כוח משיכה עצום בטוויטר. כך באפריל האחרון העלה הבישוף ט' ד' ג'ייקס פוסט שבו נכתב: "מילותיכם יאמרו לאחרים את מחשבותיכם. פעולותיכם יאמרו להם את אמונתכם". המסר הועבר 2,490 פעמים, כמעט כמו 2,491 הפעמים ש"צויץ" המסר שזמרת הפופ קייטי פרי שלחה באותו חודש: "ג'ט-לג גורם לי לפעמים להרגיש כמו מסטולית מחורפנת #מוכרחה להישאר ערה".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ