מיקרוסופט יוצאת להתקפה על מנוע הקניות של גוגל

"בהתחלה גוגל הטיפה 'אל תהיו רעים', אבל זה השתנה", מכריז אתר חדש של מיקרוסופט שתוקף את השירות שמציע רק מודעות בתשלום

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הארץ

מיקרוסופט יוצאת להתקפה מול גוגל בקמפיין חדש שמאשים אותה בכך שכל תוצאות חיפוש הקניות הן תוצאות ממומנות. הקמפיין המלווה באתר Scroogled.com מתייחס לשינוי במנוע חיפוש הקניות עליו דווח במאי השנה.

במגרת השינוי שהפך את מנוע חיפוש הקניות Froogle לגוגל Shopping , כל המוצרים במנוע הם מוצרים שהחנויות שילמו כדי להכניס אותם לשם. הקמפיין יכלול גם פרסומות בסי-אן-אן וברשת אן-בי-סי.

"בהתחלה גוגל הטיפה 'אל תהיו רעים', אבל זה השתנה ב-31 במאי 2012, אז הכריזה גוגל על יוזמת Google Shopping החדשה שלה. אם להסביר בפשטות - כל תוצאות החיפוש - הן מודעות בתשלום", נכתב באתר Scroogled.

האתר מפנה כמובן לבינג, המנוע המתחרה של מיקרוסופט, שמיקרוסופט מבטיחה שהוא מציע חיפוש הוגן שיעזור לקונים בעונת החגים הקרבה. ב-The Verge מציינים כי הם מבטיחים למשל לא לעבור למודל של פרסום המודעה לפי גובה התשלום.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ