סקר TIM: זינוק חל בדצמבר בחשיפה לאתר "הארץ", יתר אתרי החדשות נחלשו

בחודש זה נרשמה ירידה בחשיפה לשלושת האתרים המובילים - גוגל, פייסבוק ויו טיוב. הסקר נערך בקרב כ-1,200 גולשים המייצגים את האוכלוסיה היהודית

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

בחודש דצמבר האחרון, בעוד מרבית אתרים החדשות הישראלים רשמו ירידה בשיעורי החשיפה, חל זינוק של כ-11% בחשיפה לאתרי "הארץ" ו-TheMarker לעומת נובמבר. כך עולה מסקר TIM שפורסם היום ומגלה כי אתר "הארץ" רשם בחודש זה חשיפה בשיעור של 11.5%. 

הסקר העלה כי ynet, המוביל בקרב אתרי החדשות הישראלים, רשם ירידה של כחמישה אחוזים בחשיפה אליו, מ-65% ל-60.3%. כך גם וואלה, שניצב אחריו וירד מ-63.5% ל-58.1%. גם באתרים מאקו, נענע10 ו-nrg מעריב נרשמה ירידה בחשיפה – 35% לעומת 37.5% במאקו, נענע 10 עם 18.5% לעומת 22.6% ו-nrg מעריב עם 15.3% לעומת 17%.

שלושת האתרים המובילים בשיעורי החשיפה נותרו גוגל, פייסבוק ויו טיוב, אולם בגוגל נרשמה ירידה קלה בחשיפה מ-91.7% ל-88.1%, כמו גם בפייסבוק, מ-73.6% ל73.4%. ביו טיוב נרשמה עלייה קלה בחשיפה, מ-69.3% ל-69.7%.

בגזרת האתרים הכלכליים נותר הדירוג כשהיה. כלכליסט מוביל את הדירוג עם 13.8% (ירידה לעומת 15.1% בחודש נובמבר), לאחריו גלובס, שירד אף הוא מ-14.3% ל-12.7%, ואחריהן דה מרקר שמצמצם את הפער ועולה מ-11.8% ל-12.4%. באתרי הספורט נרשמה גם כן ירידה בחשיפה: ONE גבר על ספורט 5 ורשם 11.9% (לעומת 15.8%). ספורט 5 רשם 9.9% (לעומת 13.8%).

סקר TIM הוא סקר חשיפה תקופתי הנערך באינטרנט. הסקר נערך בקרב 1,213 משתמשי אינטרנט בני 13 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ