התרגלתם לניוזפיד של פייסבוק? תתכוננו לשינוי

פייסבוק תחשוף עיצוב חדש לזרם העדכונים של הגולשים באירוע שתקיים ביום חמישי הקרוב

רויטרס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רויטרס

פייסבוק תחשוף עיצוב חדש לזרם העדכונים של המשתמש (הניוזפיד) השבוע. הרשת החברתית תחשוף את השינוי במסיבת עיתונאים ביום חמישי ה-7 במארס במטה החברה במנלו פארק, קליפורניה.

הניוזפיד של פייסבוק מציג לגולשים את העדכונים מחברים ומדפים שאחריהם הוא עוקב. העדכון האחרון שלו בוצע בספטמבר 2011. מאז החברה שילבה פרסומות ישירות לתוך הניוזפיד והיא התמקדה ביצירת חוויה מותאמת למובייל, זאת מפני שיותר אנשים נכנסים לרשת מהסמארטפון מאשר מהמחשב.

חלק ניכר מהיכולות של גירסת המחשב של פייסבוק עדיין חסרות בגירסת האפליקציה הניידת, אמר בריאן בלאו, אנליסט בחברת גרטנר, שהוסיף שייתכן שהחברה מתכננת שילוב של יותר יכולות מהמחשב במובייל.

בינואר השנה חשפה החברה את Graph Search, מנוע חיפוש חדש שמאפשר לחפש אנשים תחומי עניין,אירועים ועסקים. כמו במקרים רבים בעבר, חשיפת מנוע החיפוש הובילה לביקורת על פגיעה בפרטיות הגולשים.

השינויים העיצוביים שפייסבוק נוהגת לבצע מדי פעם גוררים אחריהם לא אחת גל של ביקורת וזעם גולשים, אבל ברוב מכריע של המקרים, הזעם שוכך במהרה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ