עתיד הפיד של פייסבוק: מוזיקה ותמונות לחוד

על פי דיווח ב-Techcrunch, פייסבוק תציג מחר ניוזפיד מעודכן שיאפשר לכם לעקוב רק אחרי התמונות או אחרי המוזיקה של חבריכם

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הארץ

פייסבוק עומדת להציג מחר את העיצוב המחודש של הניוזפיד - אותו שטף עדכונים שבו מבלים הגולשים את רוב זמנם ברשת החברתית. החברה עצמה עדיין לא חשפה פרטים אבל דיווחים שונים על העיצוב המחודש כבר החלו לצאת.

על פי דיווח ב-TechCrunch, הניוזפיד החדש יאפשר לכם לחלק את החוויה באמצעות כמה כפתורים. כל אחד מהם יציג זרם עדכונים שונה. בלחיצה על אחד מהם תוכלו לצפות בתמונות פייסבוק ואינסטגרם של חבריכם, בעוד בכפתור אחר תוכלו לראות לאיזו מוזיקה חבריכם מאזינים באפליקציות פייסבוק. בנוסף, תוכלו לבחור כרגיל בין העדכונים הטריים ביותר ל-Top Stories.

חידושים נוספים יכללו דגש על תמונות גדולות יותר וסרטוני וידיאו, זאת בין היתר כדי לעודד את המפרסמים ברשת, כפי שציין לאחרונה אתר ביזנס אינסיידר, שהסתמך על ראיון טלפוני שערך עם מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, שאמר בשעתו כי המפרסמים מעוניינים בתוכן עשיר כמו תמונות גדולות או וידיאו.

בינואר השנה חשפה החברה את Graph Search, מנוע חיפוש חדש שמאפשר לחפש אנשים, תחומי עניין, אירועים ועסקים. כמו במקרים רבים בעבר, חשיפת מנוע החיפוש הובילה לביקורת על פגיעה בפרטיות הגולשים.

צילום מסך: מ-Techcrunch

השינויים העיצוביים שפייסבוק נוהגת לעשות מדי פעם גוררים אחריהם לא אחת גלי ביקורת וזעם מצד הגולשים, אבל רובם שוככים במהרה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ