החידושים של פייסבוק: פיצול בעדכונים ואיחוד בין המובייל לדסקטופ

"אנחנו רוצים לתת לעולם את העיתון האישי הטוב ביותר שאנחנו יכולים", אמר צוקרברג, שהציג את הניוזפיד המחודש

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
הארץ

פייסבוק הציגה הערב (חמישי) את העיצוב החדש של הניוזפיד ברשת החברתית, שמאחד את העיצוב במחשב ובמובייל. בנוסף, כפי שדווח כבר השבוע, זרם העדכונים החדש ישים את הדגש על תמונות גדולות וסרטוני וידיאו, ויאפשר למשתמשים לבחור בעדכונים שמעניינים אותם.

מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, אמר כי מטרת הניוזפיד החדש הוא לספק "עיתון מותאם אישית". לדבריו השינויים נועדו להבליט יותר תוכן ויזואלי כמו תמונות ווידיאו, וגם ליצור הפרדה בין סיפורים אישיים לבין עדכונים של דפים.

"הניוזפיד הוא אחד השירותים החשובים ביותר שבנינו", אמר צוקרברג. "אנחנו רוצים לתת לעולם את העיתון המותאם אישית הטוב ביותר שאנחנו יכולים".

הניוזפיד החדש יאפשר לכם לבחור בין צפייה בכל העדכונים, או לחילופין לסנן לפי נושאים. למשל תוכלו להתמקד בעדכוני התמונות מפייסבוק ואינסטגרם, אותה רכשה פייסבוק או המוסיקה של החברים. לחילופין תוכלו לצפות בפיד של אנשים ועמודים שאחריהם אתם עוקבים או בפיד של החברים הקרובים שלכם.

בנוסף פעולות שונות יזכו להבלטה. למשל, כאשר כמה מחבריכם יתחברו לאדם נוסף, הפרופיל שלו יזכה להבלטה בניוזפיד. בנוסף כאשר הם יעשו לייק לעמוד מסוים, גם הוא יזכה להבלטה בפיד.

הניוזפיד ישוחרר למשתמשים באופן הדרגתי, כמו תמיד כאשר הרשת החברתית מוציאה עיצובים מחודשים. אם אתם רוצים להיות בין הראשונים תוכלו להירשם בעמוד הבא.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ