יאהו מצטרפת לגוגל: תתחיל לסרוק את המיילים לצורכי פרסום

החברה הודיעה למשתמשים כי החל ממחר היא מעבירה את כל משתמשי הדואר שלה לתיבות החדשות, ומחייבת אותם להתיר לה את הסריקה

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

יאהו הודיעה היום למשתמשי הדואר שלה כי החל ממחר היא מעדכנת את כל תיבות הדואר שלה לגירסה החדשה, זאת כחצי שנה לאחר שהחברה הציגה את העיצוב המחודש. בנוסף נדרשים המשתמשים לקבל שינויים בתנאי השימוש שמתירים לחברה לסרוק את המייל שלהם לצרכים פרסומיים.

"החל מהשבוע של ה-3 ביוני 2013 גרסאות ישנות של Yahoo! Mail, (כולל יאהו מייל קלאסיק) לא יהיו זמינות", הודיעה החברה. "לאחר מכן, תוכלו לגשת לתיבת יאהו שלכם רק אם תשדרגו לגרסה החדשה. כשתשדרגו, אתם תקבלו את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות שלנו. אלה כוללים את הקבלה של סריקה אוטומטית של התוכן וניתוח של תוכן ההתקשרויות שלכם".

בטק קראנץ' ציינו כי אם תרצו להימנע מהסריקה, תצטרכו לסגור את חשבונכם ביאהו או להשתמש באאוטלוק. גם לקוחות פרימיום יוכעלו לוותר על השירות ולקבל החזר חלקי של כספם.

המעבר של יאהו אמנם נראה חד למדי, אבל כידוע גם גוגל סורקת את תוכן ההודעות בג'ימייל כדי לסנן ספאם וכדי להציע פרסומות למשתמשים. בכל הנוגע לשינוי העיצוב הכפוי, כל מי שמחזיק פרופיל בפייסבוק בשנים האחרונות ודאי מכיר את התחושה

רק לאחרונה הודיעה מנכ"לית יאהו, מאריסה מאייר, על רכישת טאמבלר ועל שדרוג מאסיווי של שירות התמונות פליקר.

מנכ"לית יאהו מריסה מאיירצילום: אי–פי

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ