לראשונה זה שנתיים: יאהו עקפה את גוגל בתעבורת הרשת

ביאהו ביקרו 196.6 מיליון גולשים בחודש יולי, לעומת 192.3 מיליון גולשים באתרי גוגל. זהו הישג לא מבוטל למנכ"לית החברה מריסה מאייר

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

במערכה בין ענקיות הרשת יאהו לגוגל (שאולי מורגשת פחות בישראל) רושמת יאהו, לראשונה זה שנתיים, ניצחון יוקרתי. בחודש יולי נרשמה באתרי יאהו הכמות הגדולה ביותר של גולשים בארה"ב בחודש. כך עולה מהדו"ח החודשי של comScore, המנטר את תעבורת הרשת בארצות הברית.

ב-CNN מציינים כי בחודש שעבר ביקרו 196.6 מיליון בני אדם באתרי יאהו, זאת לעומת 192.3 באתרים השונים של גוגל. מספר המבקרים ביאהו גדל ב-20% בהשוואה לחודש יולי בשנה שעברה, אז ניצב האתר במקום השלישי עם מספר מבקרים נמוך יותר מגוגל, שהיתה במקום הראשון ומיקרוסופט במקום השני.

ההעפלה לראש הטבלה היא הישג ראוי לציון של מנכ"לית יהאו, מריסה מאייר, שמכהנת בתפקיד זה בשנה האחרונה, והנהיגה כמה שינויים בחברה בתקופה זו. מאז מינויה של מאייר, רכשה יאהו כ-12 חברות סטארט־אפ. הרכישה הבולטת ביותר הייתה של פלטפורמת המיקרובלוגים טאמבלר.

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהוצילום: רויטרס

אנדרו ליפסמן, סמנכ"ל ב-comScore אמר לפורבס כי הזינוק במספר הגולשים באתרי יאהו אינו כולל את תעבורת הגולשים בטאמבלר. לדבריו, טאמבלר מוקם ברשימה בנפרד, במקום 28.

בדיווח על רווחי יאהו מהחודש שעבר, ציינה מאייר כי בחברה הבחינו בעלייה במספר הגולשים באתר, אחרי תקופה ארוכה של ירידה. היא ציינה גם את החידוש שנעשה בשירות המייל של יאהו ובמדורי החדשות, הספורט, מזג האוויר, בטאמבלר, גם באתר האינטרנט עצמו וגם באתר הסלולרי. כך למשל, שירות המייל המחודש הביא לעלייה של 120% במספר הכניסות היומיות לשירות. בדבריה הדגישה מאייר כי החברה רוצה להתמקד בהרגלים היום־יומיים של הצרכנים, כך שאתרי יאהו יהפכו לחלק משגרת הגולשים.

מריסה מאייר ביאהו

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ