התשובה של החברה לריקוד ההתפטרות

בחברת נקסט מדיה לא נותרו חייבים לריקוד העובדת שעזבה בריקודים, ויצרו סרטון תגובה. על הדרך הם גם הודיעו שהם מחפשים עובדים

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

יותר משבעה מיליון וחצי איש צפו השבוע ביו טיוב בריקוד ההתפטרות של מרינה שיפרין מחברת נקסט מדיה הטייוואנית. כעת, בחברה השיבו בסרטון משלהם והודיעו: "אנחנו מחפשים עובדים".

שיפרין, אמריקאית בת 25 שעבדה כאנימטורית בחברה היוצרת סרטונים המסבירים בצורה פשוטה ומשעשעת אירועים חדשותיים, רקדה לצלילי קניה ווסט כמעט בכל פינה אפשרית במקום העבודה. בכתוביות שצורפו נכתב "במשך כמעט שנתיים הקרבתי את מערכות היחסים, הזמן והאנרגיה שלי בשביל העבודה הזו, וכל מה שחשוב לבוס שלי הוא כמה צפיות כל סרטון מקבל, אז החלטתי להכין סרטון משלי".

בנקסט מדיה, כאמור, לא רצו להישאר חייבים, וממילא עכשיו יש להם משרה זמינה להציע, אז הם יצרו סרטון שבו הם מספרים שהם "עובדים בחברה נהדרת ששוכרת אנשים על בסיס כישורי הריקוד שלהם". הם הוסיפו שהם אמנם אוכלים את הארוחות בפינת העבודה אבל זה רק כי אין מסעדות קרובות, וחוץ מזה יש בריכה וסאונה על הגג אז זה מתאזן. ואם לא די בכך, העובדים יכולים ללבוש תלבושות והבוס מעמיד פני מת כשהם יורים בו.

צפו בסרטון חברת נקסט מדיה

סרטון התגובה שעלה אתמול (שלישי) הצליח לצבור צפיות בקצב מכובד של צפיות, שעומד על כרבע מיליון.

לצד הסרטון, החברה הוציאה גם תגובה רצינית יותר ובה הסביר מארק סיימון, מנהל מסחרי בחברה, כי בניגוד לדימוי של סדנת יזע העולה מהסרטון של שיפרין, זה לא המצב. "מרינה הכניסה 42 אלף דולר בשנה. היתה לה עבודה של 40 שעות בשבוע, חמישה ימים בשבוע. אין יוצא מן הכלל מצידנו, אתה מסיים את המשמרת והולך". כדי להמחיש עוד את התנאים הטובים להם זוכים העובדים, הוא ציין כי העיתונאים המועסקים בחברה נדרשים לבצע משמרות לילה במשך חודש מדי שנה, אך על כך הם מקבלים תוספת של 30%.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ