הארץ

אחרי שפייסבוק שחררה את סיכום השנה שלה ל-2013, גם יוטיוב מצטרפת עם סיכום הסרטונים שעשו את השנה ומוכיחים שביזאר זה ויראלי.

בראש המצעד העולמי ניצבים צמד האחים הנורווגי Ylvis עם שירם The Fox, שהצליח לצבור כבר יותר מ-276 מיליון צפיות. גם הסרטון השני היה ממבשרי אחת התופעות הוויראליות הבולטות ביותר של תחילת השנה - ההארלם שייק. גרסת הצבא הנורווגי זכתה ל-95 מיליון צפיות, אבל בשילוב של כל הגרסאות השונות הם ודאי צברו יותר צפיות מהשועל. אחריהם מגיעות גרסת הצ'אטרולט הגברית ל-Wrecking Ball של מיילי סיירוס והפרסומת של evian עם המבוגרים שרוקדים מול בבואתם כתינוקות.

בראש רשימת סרטוני המוזיקה ניצב Gentlemen של Psy הקוריאני, שנהנה גם הוא מתהילת הביזאר של קודמו, גנגנאם סטייל, עם כמעט 600 מיליון צפיות. אחריו מגיעים Wrecking ball (כמעט 400 מיליון צפיות) ו-We Can't Stop (כ-305 מיליון) של מיילי סיירוס. אחריה קייטי פרי ו-Roar (עם 254 מיליון) ו-Just Give Me A Reason של פינק (237.5 מיליון).

בישראל לעומת זאת, כיכב "כוכב רשת סטייל", הקליפ של "טקס נבחרי הילדים של ערוץ הילדים (4.27 מיליון צפיות). אחריו הגיעה הפרסומת למכבי עם כמיליון צפיות ולא הרחק מאחוריו קטע מהסדרה הקומית בלתי הפיך. רק במקום החמישי אפשר למצוא סרטון שאפשר לומר שנולד ברשת - יניר האחמ"ש (925 אלף צפיות):

לאור הפרשייה האחרונה הנוגעת ביחסי מין עם קטינות, אייל גולן אולי ישמח למחוק ולו חלק משנת 2013, אבל ביוטיוב הוא שלט ללא עוררין. כל ארבעת השירים הראשונים ברשימה הם שלו - מכל החלומות (7.2 מיליון) ועד הלב על השולחן (3.7 מיליון). השיר החמישי הוא זוכרת של מתן גלילוב (3.65 מיליון).

כדרכה, יוטיוב גם גייסה 60 מהיוצרים הבולטים ביותר לסכם את השנה בסרטון אחד של 5:47 דקות:

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ