ביום חמישי בפייסבוק: פרסומות וידיאו שנפתחות אוטומטית

הרשת החברתית אישרה כי תתחיל לנסות להציג פרסומות וידיאו קצרות שיופעלו באופן אוטומטי תוך כדי הגלילה

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הארץ

פייסבוק תתחיל לשלב פרסומות וידיאו שמופעלות באופן אוטומטי באתר שלה בעבור חלק מהמשתמשים, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל. המודעות יתחילו להופיע גם באתר הרגיל וגם באפליקציה.

החברה עצמה אישרה את הדיווח בהודעה שכתבה בבלוג שלה והוסיפה כי הפרסומות האלה יתחילו להתנגן בלי קול. לדבריה, אם המשתמשים יחפצו הם יוכלו ללחוץ על הפרסומת ואז היא תתנגן במסך שלם, בתוספת קול. אם הם אינם מעוניינים בכך הם יכולים להמשיך לגלול והיא תיעלם. בתום כל פרסומת יופיעו קישורים לשתי פרסומות נוספות.

במכשירים ניידים, הפרסומות יורדו מראש למכשיר בעת שהוא מחובר ל-wifi. אחת הפרסומות הראשונות תוקדש לסרט Divergent של אולפני ליונסגייט.

צילום: רויטרס

פייסבוק סירבה לחשוף את מחירן הצפוי של הפרסומות, אולם אתר AdAge העריך מוקדם יותר השנה כי פייסבוק עומדת לדרוש ממפרסמים מיליון דולר ביום עבור מודעות כאלה. הכוונה היא לאפשר כארבע פרסומות כאלה מדי יום, שיכוונו לקהלי יעד שונים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ