התרגשתם מהנשיקות הראשונות? עולם הפרסום הוויראלי מודה לכם

"ניסוי יוטיוב" שטף את הרשת אתמול בסרטון של אנשים שמתנשקים אחרי שראו זה את זה בפעם הראשונה. כולם שמחו להשתתף בניסוי, ובחברת אופנה אחת גוזרים את הקופון

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

נכון היה מרגש? כל האנשים הזרים והמושלמים (בצורה כה אנושית) האלה שמתנשקים בפעם הראשונה. כל כך מרגש. כל כך ויראלי. הקליקים עלו השמיימה בכל אתר ואתר ששיתף את הסרטון, ובפייסבוק גם מי שלא באמת רצה להתרגש לא יכול היה לחמוק מהתמונות השרמנטיות. אם אתם תוהים כמה זה עלו השמיימה? יותר מ-20 מיליון צפיות ביומיים.

סיכום קצר למי שלא ראה: מדובר בסרטון שבו 10 זוגות הטרוגנים אך נאים להפליא שלא נפגשו מעולם עוברים את שלב המבוכה הראשוני ומצליחים לעבור ממנו לנשיקות לוהטות - כל זאת בפחות משלוש וחצי דקות.

ובכן מי שחיכה עד הלילה יכול היה לגלות שגם ה"ניסוי יוטיוב" המרגש שיצרה טטיה פילייבה הוא בסך הכל עוד ניצחון מהדהד לעולם הפרסום הוויראלי.

ב-Slate ציינו שרוב האנשים "הרגילים" הם בעצם דוגמניות, שחקניות ושחקנים וגם מוזיקאים. בקיצור, כל הקסם הזה הוא לא פרסומת להטרדה מינית או סתם לספיד דייטינג, אלא בסך הכל פרסומת לבגדים של חברת Wren. האם זה הופך את ה"ניסוי" לפחות אותנטי? פחות מרגש? זו כבר החלטה שלכם:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ