ויראלי

מה היה קורה אם היו מחליפים את התפקידים בפרסומות סקסיסטיות

סרטון חדש של אתר באזפיד עושה היפוך תפקידים בפרסומות ידועות. הכירו את המקבילה הגברית של בר רפאלי

"הארץ"
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
"הארץ"

לא משנה כמה יכתבו, ידברו, יתלוננו, הפרסומות הסקסיסטיות ימשיכו לתפוס לנו מקום על כל מסך ושלט בכביש. לפחות ברשת אפשר למצוא כמה פארודיות מעוררות מחשבה על השימוש הציני בנשים בפרסומות.

אתר באזפיד העלה בסוף השבוע סרטון ששואל מה היה קורה אם תפקידי המינים בפרסומות היו מתחלפים, למשל בפרסומת הידועה של GoDaddy שבה בר רפאלי מתנשקת עם בחור קצת פחות אטרקטיווי למראה, או בפרסומת של רשת המזון המהיר הארדיז, אבל זה עוד כלום לעומת הברנש המכוסה בשמיכה סקסית של דוריטוס:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ