בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ויראלי

מה היה קורה אם היו מחליפים את התפקידים בפרסומות סקסיסטיות

סרטון חדש של אתר באזפיד עושה היפוך תפקידים בפרסומות ידועות. הכירו את המקבילה הגברית של בר רפאלי

14תגובות

לא משנה כמה יכתבו, ידברו, יתלוננו, הפרסומות הסקסיסטיות ימשיכו לתפוס לנו מקום על כל מסך ושלט בכביש. לפחות ברשת אפשר למצוא כמה פארודיות מעוררות מחשבה על השימוש הציני בנשים בפרסומות.

אתר באזפיד העלה בסוף השבוע סרטון ששואל מה היה קורה אם תפקידי המינים בפרסומות היו מתחלפים, למשל בפרסומת הידועה של GoDaddy שבה בר רפאלי מתנשקת עם בחור קצת פחות אטרקטיווי למראה, או בפרסומת של רשת המזון המהיר הארדיז, אבל זה עוד כלום לעומת הברנש המכוסה בשמיכה סקסית של דוריטוס:



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו