בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סעמקום: הפרסומת הסאטירית שכובשת את הרשת

הפרסומת הסאטירית של פרויקט תכל'ס נועצת יתד עץ מחודד ברוח המשפחתית של הפרסומות של סלקום

22תגובות

חבורת תכל'ס החליטה לטפל בפרסומות שממלאות כל פינה בטלוויזיה, ביוטיוב וגם בקולנוע. "פרויקט תכל'ס מביא לכם, ישר לפנים, את האמת שמאחורי מלאנתאלפים השקרים שמספרים לנו יום-יום", כותבים גדי וילצ'רסקי, לירון אטיה ורועי מישר  בעמוד שלהם בפייסבוק.

אתמול יצאה סעמקום, הפרסומת הסאטירית שיצרו ברוח סלקום. היא לוקחת את הניסיונות של החברה הסלולרית לפרוט על הנימים של המשפחתיות לכיוונים מקבריים - קומפלט עם זומבי שמגיח מהקבר הטרי.

הסרטון שעלה אתמול לרשת הצליח לצבור יותר מ-74 אלף צפיות ביוטיוב בלבד - כמות מכובדת לסרטון ישראלי. זאת בנוסף לעוד כמה וכמה גרסאות שהופצו בפייסבוק.

"התחלנו לעבוד על המהלך הזה לפני חצי שנה. רצינו ליצור מחאה, וכמובן על הדרך לזכות בחשיפה. אבל המרכיב המרכזי הוא מחאה נגד הפרסומות", סיפר מישר ל-TheMarker.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו