סעמקום: הפרסומת הסאטירית שכובשת את הרשת

הפרסומת הסאטירית של פרויקט תכל'ס נועצת יתד עץ מחודד ברוח המשפחתית של הפרסומות של סלקום

"הארץ"
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
"הארץ"

חבורת תכל'ס החליטה לטפל בפרסומות שממלאות כל פינה בטלוויזיה, ביוטיוב וגם בקולנוע. "פרויקט תכל'ס מביא לכם, ישר לפנים, את האמת שמאחורי מלאנתאלפים השקרים שמספרים לנו יום-יום", כותבים גדי וילצ'רסקי, לירון אטיה ורועי מישר  בעמוד שלהם בפייסבוק.

אתמול יצאה סעמקום, הפרסומת הסאטירית שיצרו ברוח סלקום. היא לוקחת את הניסיונות של החברה הסלולרית לפרוט על הנימים של המשפחתיות לכיוונים מקבריים - קומפלט עם זומבי שמגיח מהקבר הטרי.

הסרטון שעלה אתמול לרשת הצליח לצבור יותר מ-74 אלף צפיות ביוטיוב בלבד - כמות מכובדת לסרטון ישראלי. זאת בנוסף לעוד כמה וכמה גרסאות שהופצו בפייסבוק.

"התחלנו לעבוד על המהלך הזה לפני חצי שנה. רצינו ליצור מחאה, וכמובן על הדרך לזכות בחשיפה. אבל המרכיב המרכזי הוא מחאה נגד הפרסומות", סיפר מישר ל-TheMarker.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ