המלה שתעזור לכם להקפיץ את הסטטוס שלכם לראש הפיד בפייסבוק

מגזין וויירד מגלה שהסוד לקידום סטטוס שלכם אצל חבריכם לא מסתתר בסטטוס עצמו, אלא בתגובות אליו

"הארץ"
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
"הארץ"

האלגוריתם שבאמצעותו שולטת פייסבוק בעדכונים בפיד נותר די עלום לרוב המשתמשים. אבל במגזין וויירד חושפים מלה אחת שיכולה לעזור לכם להגיע לראש הפיד של חבריכם - היא לא צריכה להופיע בסטטוס שלכם אלא דווקא בתגובות של חבריכם. והמלה הזו היא congratulations, כלומר מזל טוב.

ההוראה להפוך דווקא את המלה הזו לכה חשובה הגיעה ישירות ממארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק שגילה יום אחד כי בראש הפיד שלו ניצב סטטוס על יום הולדת של חבר לעבודה, בעוד שסטטוס על הולדת אחיניתו של צוקרברג הגיע אחריו. זה הוביל אותו לבקש שהאלגוריתם ישים דגש על הקפצה של סטטוס כאשר המלה Congratulations מופיעה בתגובות.

אם נתקלתם במקרים שבהם פייסבוק הקפיצה לכם עדכונים מהבוקר או מיום קודם שלא באמת עניינו אתכם, דעו לכם שגם זה לא היה במקרה. בוויירד מספרים שפייסבוק בודקת כמה זמן לקח לכם לעבור על פני הסטטוסים הללו, ואם היא חושבת שפספסתם אותם היא מקפיצה אותם כדי לוודא שראיתם אותם.

מייסד פייסבוק, מארק צוקרברגצילום: אי–פי

בשנה האחרונה פייסבוק עושה את מיטב מאמציה להקשות על דפים של חברות וארגונים להופיע בפיד. המטרה שלה היא כפולה: מצד אחד  לצמצם את העדכונים הלא רלוונטיים ומצד שני למשוך כספי פרסום מארגונים שרוצים להמשיך להופיע בפיד של המשתמשים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ