פייסבוק מתרחבת לפרסום באפליקציות חיצוניות

החברה חשפה פלטפורמת פרסום חדשה באפליקציות חיצוניות בתקווה שתוכל להתחרות בגוגל וטוויטר שמציעות רשתות דומות

גרדיאן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גרדיאן

פייסבוק השיקה שירות חדש שנועד להפיץ פרסומות ברשתות של אפליקציות למובייל. השירות, שנקרא Facebook Audience Network, פותח לחברה מקור הכנסות פוטנציאלי ומאפשר ליוצרי אפליקציות למובייל לשלב מודעות באפליקציות שלהם, ולקבל חלק מההכנסות.

"זו באמת הפעם הראשונה שבה נעזור לכם להרוויח בצורה משמעותית מהמובייל", אמר אמש (רביעי) מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, בוועידת המפתחים של פייסבוק בסן פרנסיסקו.

פייסבוק צפויה להתמודד מול תחרות קשה בתחום הפרסום במובייל. שירות AdMob של גוגל כבר מאפשר למפרסמים להפיץ פרסומות למכשירים ניידים, בעוד שטוויטר הודיעה ביום שלישי כי MoPub, רשת הפרסום שלה, יכולה להגיע למיליארד משתמשי מובייל.

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג באירוע המפתחים אתמול צילום: אי–פי

פייסבוק החלה לבחון בינואר רשת פרסום עם מספר מצומצם של מפרסמים ומפתחי אפליקציות ניידות. היא מתכננת להרחיב את מספר המפתחים שיכולים להשתמש בשירות, למרות שהחברה לא הבהירה מתי זה יקרה. פייסבוק תיעזר ביותר ממיליון מפרסמים שכבר משתפים איתה פעולה, וביכולתה למקד את הפרסום במשתמשים בהתבסס על הידע שלה עליהם.

פייסבוק מייצרת את רוב הכנסותיה ממודעות שמופיעות באתרה ובאפליקציה הניידת שלה. פתיחת רשת המודעות באפליקציות מרחיבה את שטח הפרסום הפוטנציאלי הזמין לה וכך גם לייצר לעצמה מקור הכנסה חדש.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ