בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פייסבוק מתרחבת לפרסום באפליקציות חיצוניות

החברה חשפה פלטפורמת פרסום חדשה באפליקציות חיצוניות בתקווה שתוכל להתחרות בגוגל וטוויטר שמציעות רשתות דומות

תגובות

פייסבוק השיקה שירות חדש שנועד להפיץ פרסומות ברשתות של אפליקציות למובייל. השירות, שנקרא Facebook Audience Network, פותח לחברה מקור הכנסות פוטנציאלי ומאפשר ליוצרי אפליקציות למובייל לשלב מודעות באפליקציות שלהם, ולקבל חלק מההכנסות.

"זו באמת הפעם הראשונה שבה נעזור לכם להרוויח בצורה משמעותית מהמובייל", אמר אמש (רביעי) מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, בוועידת המפתחים של פייסבוק בסן פרנסיסקו.

פייסבוק צפויה להתמודד מול תחרות קשה בתחום הפרסום במובייל. שירות AdMob של גוגל כבר מאפשר למפרסמים להפיץ פרסומות למכשירים ניידים, בעוד שטוויטר הודיעה ביום שלישי כי MoPub, רשת הפרסום שלה, יכולה להגיע למיליארד משתמשי מובייל.

אי–פי

פייסבוק החלה לבחון בינואר רשת פרסום עם מספר מצומצם של מפרסמים ומפתחי אפליקציות ניידות. היא מתכננת להרחיב את מספר המפתחים שיכולים להשתמש בשירות, למרות שהחברה לא הבהירה מתי זה יקרה. פייסבוק תיעזר ביותר ממיליון מפרסמים שכבר משתפים איתה פעולה, וביכולתה למקד את הפרסום במשתמשים בהתבסס על הידע שלה עליהם.

פייסבוק מייצרת את רוב הכנסותיה ממודעות שמופיעות באתרה ובאפליקציה הניידת שלה. פתיחת רשת המודעות באפליקציות מרחיבה את שטח הפרסום הפוטנציאלי הזמין לה וכך גם לייצר לעצמה מקור הכנסה חדש.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו