מסלול הייסורים בדרך להתנתקות מחברת האינטרנט

ריאן בלוק רצה להתנתק מקומקסט, נציג שימור הלקוחות עשה הכל כדי שזה לא יקרה, ומה שנשאר לנו לעשות זה לשבת ולהאזין להקלטה שקומקסט רוצה לשכוח

"הארץ"
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
"הארץ"

ההתנתקות מחברות תקשורת יכולה להפוך לסיוט בלתי נסבל, שמחייב אתכם לעבור בין נציג לנציג, שכל אחד מהם מנסה למנוע ממך לעזוב. כך קרה למשל לריאן בלוק, לשעבר עורך הבלוג Engadget, שניסה להתנתק מהשירות של חברת קומקסט האמריקאית למרות התנגדותו המתפתלת של נציג שימור הלקוחות. בלוק פרסם את השיחה ברשת, והיא הפכה ללהיט למגינת לבה של חברת התקשורת.

בשיחה ניכר שבלוק מצא את עצמו מול נציג שימור לקוחות שעשה הכל כדי לחמוק מהניתוק בעוד שהוא ניסה להבהיר שאין שום דבר שיגרום לו להמשיך את השירות. ובכל זאת רק אחרי יותר משמונה דקות של תמרונים ושאלות הנציג התרצה והסכים לנתקו. את האישור, עם זאת, הוא אמר לו שיקבל רק תוך שלושה שבועות.

אם לא די בכך, לדבריו של בלוק, זה היה רק החצי השני של השיחה, שאליה הצטרף אחרי שאשתו ניסתה לשווא להתנתק במשך כ-10 דקות.

אחרי שבלוק הפיץ את ההקלטה ברשת, היא הפכה ויראלית במהרה, צברה יותר מ-4.4 מיליון האזנות וכיכבה באתרים שונים, והסיפור אפילו שימש השראה לקריקטורה בניו יורקר. לבסוף גם קומקסט התנצלו בפניו בטוויטר. "אנו מצטערים ונבוכים בשל מה שקרה. אנחנו נחושים להשתפר. ניכר שיש לנו עוד הרבה עבודה".

בינתיים, כבר הספיקה נערה צעירה בשם סריקנת ננדיאלה ליצור גרסת כיסוי שהפכה את השיחה לשיר (קצר בהרבה):

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ