פייסבוק מוסיפה כפתור לקנייה היישר מהסטטוס

הרשת החברתית מנסה להגביר את האטרקטיוויות שלה למפרסמים ולקצר את הדרך מהסטטוס לחנות לקליק אחד

גרדיאן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גרדיאן

פייסבוק החלה בניסוי בכפתור שיאפשר קנייה של מוצרים היישר מפוסטים של חברות ברשת החברתית או ממודעות מבלי שהגולשים יצטרכו לעזוב את האתר. כפתור הקנייה יהיה זמין בגרסאות המחשב ובאפליקציות המובייל של פייסבוק.

"פיתחנו את הכלי הזה תוך מחשבה על פרטיות, ונקטנו צעדים כדי לסייע להפוך את חוויית הקנייה בטוחה", כתבה פייסבוק בבלוג שלה.

"אף פרט ממידע האשראי שאנשים חולקים עם פייסבוק כשהם משלימים את העסקה לא יעבור למפרסמים אחרים, ואנשים יכולים לבחור אם הם רוצים לשמור את המידע לרכישות עתידיות".

כך יראה הכפתור בגרסת המוביילצילום: פייסבוק

הניסוי מוגבל לכמה חברות גדולות ובינוניות בארה"ב ופייסבוק מקווה שהוא יעזור לחברות שרוצות לקצר לכדי קליק אחד את הדרך מהפרסומת למוצר בחנות המקוונת.

פייסבוק כבר השיקה חנות שאפשרה לרכוש מוצרים ישירות מהרשת החברתית ב-2012, אבל המשתמשים לא הראו התלהבות גדולה והיא סגרה אותה ב-2013.

הצעד של פייסבוק מגיע אחרי שגם טוויטר החלה לשלב כפתור קנייה ישירות מפרסומות באתר, ואמזון מאפשרת למשתמשים לרכוש מוצרים ישירות מציוצים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ