צוקרברג, נאדלה ושילר עברו את הדלי הקפוא. גייטס וקוק הבאים בתור

הקמפיין הוויראלי למלחמה ב-ALS מספק לבכירי עמק הסיליקון הזדמנות לצנן את הראש עם מים קפואים ולעשות לעצמם קצת יחסי ציבור

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

בתקופה האחרונה הרשת התמלאה בסרטונים של אנשים ששופכים דלי של מי קרח על ראשיהם, והיום הצטרפו לעניין גם מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, וסאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט.

צוקרברג ונאדלה הצטרפו בכך לקמפיין רשת שנועד לסייע בגיוס כספים והעלאת מודעות למאבק במחלת ה-ALS (ניוון שרירים) אחרי כריס כריסטי, מושל ניו ג'רזי, הזמין אותו לאתגר הוויראלי.

צוקרברג מצידו הזמין את מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, את סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שריל סנדברג, ואת מנכ"ל נטפליקס ריד הייסטינגס. "יש לכם 24 שעות לעשות את זה או שאתם חייבים לתרום 100 דולר", אמר.

נאדלה גוייס על ידי סטיב גליסון לעניין והוא בתורו גייס את מנכ"ל גוגל, לארי פייג', ומנכ"ל אמזון ג'ף בזוס. בינתיים גם פיל שילר, סגן נשיא באפל, הצטרף והוא הזמין את מנכ"ל החברה טים קוק.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ