שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
עודד ירון
עודד ירון

ארגון חמאס הלך בדרכם של משטרת ניו יורק, קוקה קולה ועוד חברות וארגונים רבים, שניסו לשפר את תדמיתם בעזרת טוויטר אך מצאו עצמם מול פרץ טענות והתגרויות מטעם הגולשים ברשת.

הארגון פתח אתמול (שישי) בקמפיין שנועד להראות את הפנים היפות שלו ולתת לאנשיו לענות על שאלות של גולשים מרחבי העולם, זאת על רקע הערעור הצפוי של האיחוד האירופי על החלטת בית המשפט האירופי להוציא את הארגון מרשימת ארגוני הטרור.

"קמפיין #AskHamas... יתחיל ביום שישי ויימשך חמישה ימים", כתב בכיר חמאס, טאהר אנונו, בפייסבוק. לדבריו, הקמפיין פונה לציבור האירופאי שהביע סולידריות עם הפלסטינים, ונועד להוכיח להם ש"חמאס אינו ארגון טרור אלא תנועת שחרור לאומית".

קמפיין "שאל את חמאס"

אבל עוד לפני הפתיחה הרשמית של הקמפיין, מה שחמאס קיבל, לצד שאלות רציניות, היו אינספור תגובות ושאלות שמזכירות את פעולות הטרור שבהן הוא מעורב ואת ההוצאות הפומביות להורג שמבצע הארגון. "עכשיו כשמצרים הגדירה אתכם כארגון טרור והיא מטילה מצור על עזה, האם תתחילו לירות רקטות על הערים שלה? או שזה ליהודים בלבד?"

לכך נוספו כמובן הטרלות רגילות כמו "אם עץ נופל ביער ואיש לא שמע אותו נופל, האם זו עדיין אשמת ישראל?" או "האם הייתם מעדיפים להילחם בברווז אחד בגודל סוס, או במאה סוסים בגודל של ברווז?".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ