בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שיעור מהמייסד: זאת הסיבה שצעירים מבלים כל כך הרבה בסנפצ'אט

בסרטון שהעלתה החברה ליוטיוב הסביר אוון שפיגל על התרבות שעליה נשענת ההצלחה של האפליקציה הפופולרית

2תגובות
אי־פי אי–פי

מנכ"ל סנאפצ'ט אוון שפיגל מנסה לענות על שאלה שמנקרת בראשו של כל מי שעדיין לא משתמש באפליציה (כלומר כל הזקנים מעל לגיל 20) בסרטון חדש, והתשובה שהוא מציע יותר מורכבת מהצפוי. 

בסרטון החובבני למראה, שהועלה לערוץ של החברה ביוטיוב, שפיגל מנסה לענות לשאלה ומסביר "סנאפצ'ט קשורה לאופן שבו תמונות השתנו. באופן היסטורי תמונות תמיד שימשו לשמירה של זכרונות חשובים: אירועי חיים מרכזיים".

"אבל היום, תמונות משמשות לדיבור. אז עשאתה רואה את הילדים מצלמים זיליון תמונות שבחיים לא היית חושב לצלם, זה בגלל שהם משתמשים בתמונות לדבר", אמר שפיגל שהוסיף כי זו הסיבה שאנשים מצלמים ושולחים כל כך הרבה תמונות ב-Snapchat מדי יום.

לדבריו, הטלפונים הניידים מאוד העצימו את הרעיון של "הבעה מיידית, שהוא להראות למישהו איפה אתה ואיך אתה מרגיש".

סנאפצ'ט הודיעה בחודש שעבר כי יש לה 100 מיליון משתמשים בכל יום. לדבריה, 65% מהם מעלים תמונות לאפליקציה. היא התחילה את דרכה כאפליקציה שמבטיחה לשמור על אנונימיות עם הודעות שמושמדות שניות לאחר הקריאה, אבל היא התרחבה עם כלים כמו Stories שמושכים יותר לכיוון של רשת חברתית - גם הם לא אמורים להישאר לנצח, אלא רק ל-24 שעות, אבל הם שינו את האופי של השימוש ברשת.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו