פיצה האט מודיעה על דליפת מידע באיחור, ולחם שום לא יעזור במקרה הזה

רשת המזון האמריקאית הודיעה לאלפים מלקוחותיה כי ייתכן ופרטיהם האישיים נחשפו, אבל הצרכנים עצמם מתלוננים כי כבר נעשה שימוש בכרטיסי האשראי

יאיר בריל - צרובה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
סמל חברת פיצה האט
יאיר בריל - צרובה

רשת המסעדות פיצה האט שלחה בשבת האחרונה מייל לרבים מלקוחותיה שבו עדכנה אותם שייתכן שחלק מהמידע האישי שלהם נחשף בטעות. אם בסך הכל היה מדובר בהודעת אזהרה אז המצב כנראה עוד יכול היה להיות סביר, אך הלקוחות זעמו על כך שההודעה התקבלה כשבועיים לאחר התקרית עצמה ואף האשימו את החברה בטיוח.

הלקוחות הכועסים של פיצה האט:

החברה מסרה במייל כי לקוחות שביצעו הזמנה דרך האתר של פיצה האט או באמצעות האפליקציה בין הבוקר של הראשון באוקטובר ועד הצהריים יום לאחר מכן היו אלה שנחשפו לפגיעה. התקלה באבטחת המידע נמשכה בערך 28 שעות, ובעקבותיה נחשפו ככל הנראה שמות, כתובות משלוח, כתובות מייל ופרטים של כרטיסי אשראי (מספרים, תאריכי תפוגה ומספרי CVV).

פיצה האט הודיעה כי מדובר באחוז קטן מלקוחות החברה, ועדיין לא ברור כמה חשבונות בדיוק נפרצו. עם זאת, מקורות שונים טוענים כי מעל אלפים רבים ברחבי ארצות הברית נפגעו מדליפת המידע. גם העובדה כי החברה מסרה שהיא פועלת למנוע תקלות עתידיות לא סייע לה, וחלק מלקוחותיה התלוננו על כך שכבר קיבלו התראות על תנועות אשראי חשודות שלטענתם ייתכן ונגרמו בעקבות הפריצה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ