סנאפצ'ט ו-NBC מאחדות כוחות בקרב על הווידיאו
שתי החברות הכריזו על הקמת סטודיו משותף; האחראית על התוכן, לורן אנדרסון, עמדה מאחורי הפקת "המשרד" ו"מחלקת גנים ונוף"

חברת Snap, שעומדת מאחורי אפליקציית סנאפצ'ט, ו-NBCUniversal הכריזו אתמול (שלישי) על הקמת סטודיו משותף להפקת סדרות עלילתיות ותוכניות נוספות למשתמשי האפליקציה.
שתי החברות כבר הפיקו שלוש סדרות ל-Snapchat בניסיון להגיע לקהל גדול יותר, על רקע צמיחה במספרי הצופים באמצעות המובייל. בין היתר הפיקו שתי החברות תוכנית חדשות יומית בשם "Stay Tuned" ותוכנית בידור משותפת עם ערוץ E! בשם "The Rundown".
ההסכם החדש מוכרז על רקע מירוץ של ענקיות רשת שונות לתחום התוכן המקורי. חברות רבות, מנטפליקס ואמזון ועד פייסבוק, מנסות להציע תוכן מקורי משלהן כדי למשוך את הגולשים.
סנאפ סיפרה באוגוסט כי "Stay Tuned" משכה יותר מ-29 מיליון צופים ייחודיים (יוניקים) מאז הושקה ביולי האחרון. יותר מ-40% מהצופים צפו בתוכנית שלושה ימים בשבוע. החברה מאמינה כי הנתונים מעידים על הפוטנציאל שמציעה הפלטפורמה להגיע לקהל צופים צעיר.
החברות לא מסרו פרטים על הצד הכספי של העסקה. NBCUniversal, חלק מחברת קומקאסט, השקיעה 500 מיליון דולר ב-Snap בעת הנפקתה במארס השנה.
האחראית על התוכן של הסטודיו תהיה לורן אנדרסון, ששימשה בעבר סגנית נשיא האחראית על לוח השידורים בפריים-טיים של NBCUniversal. אנדרסון עמדה בעבר מאחורי הסדרות "המשרד" ו"מחלקת גנים ונוף".
הסטודיו החדש חתם על הסכם ראשון עם Donut Studios של האחים מארק וג'יי דופלס, שהפיקו ושיחקו בסדרות כמו "כולנו יחד" ו"חדר 104" ברשת HBO.
לדברי החברות, רשת NBC Sports תמשיך בהפקת סרטונים במהלך אולימפיאדת החורף בדרום קוריאה במסגרת השותפות עם סנאפצ'ט ובאזפיד. הסרטונים שהופקו במסגרת השותפות באולימפיאדת 2016 בריו דה ז'נרו זכו ליותר מ-2 מיליארד צפיות.