יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
לוטרה
צילום: Reed Saxon/אי־פי
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

אנחנו יודעים, הרשתות החברתיות משמשות אותנו לעדכוני חדשות, הכרה בנושאים פוליטים ואפילו מסייעות להתניע מהפכות חברתיות. אבל בינינו, יש משהו יותר חשוב בחיים האלה מלדרג חיות משל היו מוצרים באמזון? התשובה היא כן, אבל זה הרבה יותר כיף.

האושר הגדול התחיל ביום שישי האחרון, כששרווין הס, איש המדיה החברתית של גן החיות של אורגון, העלה "ביקורת" על לוטרה תחת ההאשטג rateaspecies#. "בכללי רושם ראשוני טוב מאוד. חסונה, מוכנה לחורף וחסינה למים. מגיעה בחום בלבד אך למעשה זה יתרון מבחינתי", נכתב בציוץ, לצד דירוג מפרגן של 4 כוכבים.

ההשראה, סיפר הס לאתר Earther, הגיעה משילוב של ביקורת שראה באתר של אמזון ומלינקולן, לוטרה שהצטרפה לאחרונה לגן החיות. "קראתי ביקורת באמזון על מגפי טיולים והיא פשוט תיארה את לינקולן. מאותו רגע הציוצים פחות או יותר התחילו לכתוב את עצמם".

הס ביקש מחברים מהאקווריום של מונטריי להצטרף לחגיגה, מה שהניע את גלגלי המכונה הוויראלית עוד קצת - די מהר נכנסו למשחק גני חיות נוספים, מוזיאונים למדע וגם סתם אנשים מהשורה שדירגו שלל חיות, החל מינשופים דרך קואלות ועד עופות דורסים. מוזמנים להשתתף בניסוי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ