"סיליקון ואלי" פתחה עונה חמישית עם עקיצה כואבת לפייסבוק

הסדרה המדוברת ביצעה שינוי קטן בפתיח החדש, עם קריצה מתוחכמת לשערוריות שנקשרו בשמה של הרשת החברתית. האם תצליחו לעלות על השינוי?

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
סיליקון ואלי
צילום: ערוץ היוטיוב House of Gamers

סדרת הטלוויזיה "סיליקון ואלי" פתחה שלשום (ראשון) את עונתה החמישית, והצליחה לפגוע בול במטרה האקטואלית התורנית היישר בפתיח הסדרה, שמציג את הלוגו של פייסבוק לצד סמלים של חברות מוכרות נוספות, בהן טוויטר, אינטל, גוגל, איביי ו-HP.

חדי העין שמו לב לעובדה שבזמן שהסמלים של שאר החברות נשארים זהים, זה של הרשת החברתית לבית צוקרברג משנה את שמו מאותיות באנגלית לקירילית (אותיות השפה הרוסית). השינוי כמובן מהווה קריצה להתערבות של הממשל הרוסי בבחירות בארצות הברית, והתפקיד של פייסבוק באותה התערבות.

שימו לב לגרסאות הקודמות - כל עונה הביאה שינויים משלה, אבל פייסבוק תמיד נשארה בתמונה עד הסוף. הפעם, לא רק שהשליטה הרוסית הובלטה, היא אפילו נעלמה מהפריים בשלב מסוים. 

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ