יוטיוב רק רצתה לסכם את השנה, אבל שברה שיא שלילי במקום

אנשי שירות סרטוני הווידאו הפופולרי בעולם הציגו בגאווה את סרטון השנה שחלפה, אבל מיליוני גולשים החליטו שמדובר בהזדמנות למהפך היסטורי שקצת הגחיך את המאורע החגיגי

יאיר בריל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ג'סטין ביבר. כבר לא הכי "לא-אהוב"צילום: אי־פי

כיאה לגל סיכומי השנה שמתרגש עלינו בשבועות האחרונים, גם יוטיוב נכנסה למסיבה עם הסרטון המסורתי שלה "YouTube Rewind". הסרטון מציג עשרות כוכבים שהיו אחראים ללא מעט צפיות בשירות הווידאו הפופולרי בעולם, וכיאה לסרטון שיוטיוב יצרה על מנת להרים לעצמה, הוא זכה מאז צאתו ב-6 בדצמבר למעל ל-120 מיליון צפיות. אבל לצד הצופים הרבים, יוטיוב זכתה גם לשבור שיא שספק אם היא תבחר להתגאות בו.

לצד מיליוני הצפיות, סרטון הסיכום השנתי של יוטיוב זכה בתואר "הסרטון הכי לא-אהוב" אי פעם בשירות, עם מעל ל-10 מיליון לחיצות על כפתור ה-Dislike. בסרטון שכל מטרתו היא לפרגן לעצמה, בחרו רק 2 מיליון גולשים ללחוץ על כפתור הלייק לסיכום של יוטיוב.

מי שיכול לנשום לרווחה לאחר ש"הודח" מהצמרת הוא הזמר הקנדי ג'סטין ביבר, שלהיטו הגדול "Baby" החזיק בשיא עד היום. לשם השוואה, שירו של ביבר עלה לפלטפורמה כבר בשנת 2010.

ביבר חייב כנראה לא מעט תודות לגולשים ששמו לב לאפשרות למהפך ולקחו אותה בשתי ידיים ולחיצת כפתור פשוטה אחת. מגיבים רבים שמחו על ההזדמנות לחולל שינוי ואף הצהירו על כך בעמוד של "Baby".

"אני מסיר את הדיסלייק שלי מהווידאו כדי ש-YouTube Rewind יהיה הכי פחות אהוב אי פעם", כתב גולש אחד שזכה בעצמו לאלפי לייקים על התגובה, בעוד אחר הכריז לאחר המהפך - "חברים, עשינו היסטוריה היום". "ביבר בטח מרגיש הקלה גדולה עכשיו", סיכם גולש אחר.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ