"לוכד המודעות" מנקה את האינטרנט מפרסומות

AdTrap, מכשיר שעולה 139 דולר, חוסם פרסומות עבור כל המכשירים שמתחברים דרכו לאינטרנט. אבל יש חלופות זולות יותר

עידו קינן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עידו קינן

"האינטרנט שוב שלך" היא הסיסמה של AdTrap, מכשיר שחוסם פרסומות ברמת הרשת האלחוטית. המכשיר פותח במימון-קהל באתר קיקסטרטר, נמכר ב-139 דולר וזמין למשלוח בכל העולם.

הרעיון נולד כשצ'אד ראסל, המייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיה של חברת אבטחת המובייל בלופוינט סקיורטי, דיבר עם חברים על הרשת של פעם. "היא היתה עמוד, טקסט ותמונות - וזה הכל", מדגים ראסל זכרון סלקטיבי בראיון ל-CNN (למעשה, זה היה עמוד, טקסט, תמונות ובאנרים, חלקם מהבהבים). הוא גייס את צ'ארלס באטקס, מומחה לינוקס, מערכת ההפעלה שעליה מתבססת התוכנה של אדטראפ, ואת ארלין, שמופיעה באתר הגיוס בשמה הפרטי בלבד, אמנית, מעצבת ומייקרית ומהנדסת ממשק משתמש ראשית בבלופוינט סקיורטי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ