רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חברות הסלולר: ייאוש לקוחות בפייסבוק

תשע חברות סלולר פועלות בארץ, חמש בלבד מחזיקות דפי פייסבוק, ורק באחת מהן עונים באופן קבוע לפניות הגולשים ולא ב"שלח מספר טלפון ונחזור אליך"

8תגובות

רק חמש מתשע חברות הסלולר הישראליות מחזיקות דף פייסבוק. השאר מעדיפות לא להשקיע בתחזוק נוכחות רשת, שאחד מחסרונותיה עבורן הוא תלונות של לקוחות שמתפרסמות בפומבי בדף. שלוש מארבע החברות שכן מפעילות דפי פייסבוק נוהגות לבקש מהפונים לשלוח מספר טלפון או אימייל, וכך הן מעבירות את הדיון מהבמה הציבורית לשיחה פרטית ונסתרת מהעין – כדי למנוע את המשך הדיון על בעיות בשירות שלהן, להימנע מפרסום של פרטי ומחירי חבילות, שלפעמים ניתנים ללקוחות מסויימים אך לא לאחרים, או כדי ליצור מאגר טלפונים למטרות טלמרקטינג. יוצאת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כרטיסים להופעות והצגות

tm_tools.isArticleType(article) : true