חברות הסלולר: ייאוש לקוחות בפייסבוק

תשע חברות סלולר פועלות בארץ, חמש בלבד מחזיקות דפי פייסבוק, ורק באחת מהן עונים באופן קבוע לפניות הגולשים ולא ב"שלח מספר טלפון ונחזור אליך"

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

רק חמש מתשע חברות הסלולר הישראליות מחזיקות דף פייסבוק. השאר מעדיפות לא להשקיע בתחזוק נוכחות רשת, שאחד מחסרונותיה עבורן הוא תלונות של לקוחות שמתפרסמות בפומבי בדף. שלוש מארבע החברות שכן מפעילות דפי פייסבוק נוהגות לבקש מהפונים לשלוח מספר טלפון או אימייל, וכך הן מעבירות את הדיון מהבמה הציבורית לשיחה פרטית ונסתרת מהעין – כדי למנוע את המשך הדיון על בעיות בשירות שלהן, להימנע מפרסום של פרטי ומחירי חבילות, שלפעמים ניתנים ללקוחות מסויימים אך לא לאחרים, או כדי ליצור מאגר טלפונים למטרות טלמרקטינג. יוצאת דופן לטובה היא רמי לוי תקשורת, שבדף הפייסבוק שלה ממש משיבים לפונים על שאלותיהם (אם כי משיבים רבים נותרים ללא מענה).

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ