דרך 404 |

מוניציפליה ברשת: הבחירות המקומיות מגיעות לכל הארץ

מועמדים מובילים, רשימות אלמוניות ואקטיביסטים מתחרים על תשומת הלב של אומת הרשת באמצעות הומור, השמצות וקמפיינים הזויים

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

בבחירות המקומיות הקודמות, ב-2008, ניר ברקת היה חבר מועצת עיריית ירושלים ומתמודד בפעם השניה על ראשות העיר עם כ-4600 חברים בפייסבוק (לפי מחקר שפרסם ד"ר אזי לב-און). היום יש לדף הפוליטיקאי של ברקת, שמתמודד על קדנציה שניה כראש עירייה, כ-72,300 חברים, פי 15 יותר. בבחירות המקומיות הנוכחיות הפכה פייסבוק לזירה משמעותית, אולי המשמעותית ביותר בעולם המקוון, לקמפיינים המוניציפליים. רשימות ומועמדים רבים מספור פותחים דפי פייסבוק, מפרסמים סטטוסים וסרטונים על פעילותם והבטחותיהם לעתיד, מדברים עם התומכים, מתווכחים עם המתנגדים ומשמיצים את המתחרים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ