הלייק שלכם מזהם את הסביבה

פחם מזהם הוא המרכיב העיקרי בתצרוכת החשמל ההולכת וגדלה של פייסבוק. ביל ווייל, האחראי על הקיימוּת בחברה, מסביר ל"הארץ" איך הרשת החברתית מעודדת אותנו להיות ירוקים ומדוע לא יחסום סרטוני חתולים כדי לחסוך בחשמל

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

למה חברות טכנולוגיה מתעניינות בנושאים ירוקים כמו קיימוּת וחסכון באנרגיה? האם המטרה היא חסכון בכסף, הצלת כדור הארץ, או שכמו השקעה בפילנתרופיה ופרסום דוחות בנושא פרטיות, דאגה לאיכות הסביבה היא משהו שמצופה מהן לעשות? "אני משער שהתשובה הקצרה היא ככל הנראה, במידה מסויימת, שכל התשובות נכונות", אומר ביל ווייל, מנהל יעילות האנרגיה והקיימוּת בפייסבוק, בווידאו-צ'ט עם "הארץ" לקראת האקתון פיתוחים לטובת מדינות העולם השלישי של תנועת קלינווב, שיתקיים בישראל ובמדינות נוספות באמצע החודש. וייל, שאחז לפני כן בתואר צאר אנרגיה ירוקה בגוגל, הגיע לפייסבוק בשלהי קמפיין אגרסיבי של גרינפיס נגד השימוש של פייסבוק באנרגיה מזהמת שמקורה בפחם. מאז כניסתו לתפקיד, השימוש בפחם בפייסבוק דווקא גדל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ