013 נטוויז'ן ללקוח: שלמו קנס כי שקר כלשהו

כשחיוב כרטיס אשראי מסורב, 013 נטוויז'ן קונסת את הלקוח בכ-35 שקלים. ההסבר: מדובר בקנס של חברת האשראי. חברות האשראי: אין קנס כזה. נטוויז'ן: עמלת הגביה מגובה בהסכם ההתקשרות

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

ספקית התקשורת 013 נטוויז'ן קונסת לקוחות בכ-35 שקלים אם חברת האשראי מסרבת לכבד את החיוב החודשי. נציגי נטוויז'ן מסבירים ללקוחות שמדובר בקנס שחברות האשראי מטילות על החברה, והיא מגלגלת אליהם. אולם לקוחות שבדקו גילו ש-013 נטוויז'ן בדתה את הקנס – בחברות האשראי מכחישים שהן מטילות קנס כזה.

"33 שקל, היה לך סירוב בכרטיס אשראי", אמר נציג של נטוויז'ן ללקוחה אורית (שם בדוי) כשביקשה לדעת מדוע החשבון החודשי גבוה מהרגיל. היא אמרה לו שלא קיבלה הודעה מנטוויז'ן ולא מחברת האשראי על סירוב החיוב, ושהתשלום החודשי למעשה כן נגבה מהכרטיס, כך שטענת הסירוב תמוהה. הנציג הסביר לה שהחברה ביצעה שני נסיונות חיוב, ושהשני הצליח. "אנחנו ברגע שמקבלים סירוב מנסים לגבות עוד פעם אחת, במידה ובפעם השניה יש עדיין סירוב אנחנו מבטלים את כרטיס האשראי ומבטלים ללקוח גם את המנוי, כדי שלא יווצר לו חוב גדול, ויוצרים קשר עם הלקוח", אמר הנציג. לדבריו, החברה לא יוצרת קשר אם יש רק סירוב אחד. "זה לא בעיה שלך אבל זה גם לא בעיה של נטוויז'ן, שמנסה לגבות, החברת אשראי נתנה סירוב, ואז חברת האשראי גם קונסת אותה על הסירוב הזה", אמר הנציג. "זה לא עניין של קנס, זה עמלה שחברת האשראי גובה מחברת נטוויז'ן".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ