בזק בינלאומי גבתה 1,300 שקל על שירות שלא הצליחה להוכיח שהוזמן

"בזק בינלאומי נהגה כשורה וללא דופי בכל הנוגע להתנהלותה מול מר נחמיאס ופעלה בהתאם לחוק ולנדרש ממנה על פי רישיונה", טוענת החברה כנגד שורה ארוכה של הפרות של תנאי הרשיון שלה

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

"בזק בינלאומי נהגה כשורה וללא דופי בכל הנוגע להתנהלותה מול מר נחמיאס ופעלה בהתאם לחוק ולנדרש ממנה על פי רישיונה", טוענת ספקית השיחות הבינלאומיות.

ב-2008 הצטרף אילן נחמיאס לשירות האינטרנט של בזק בינלאומי. בשנה שעברה עבר לקבל אינטרנט מהוט מובייל וביקש להתנתק מבזב"ל. "אחרי שיחה ארוכה של הפצרות להישאר כלקוח הודעתי על רצוני הסופי להתנתק, והוסבר לי שאמשיך לקבל חשבוניות במשך חודשיים, כי כך עובדת שיטת התמחור וההתחשבנות שלהם", הוא מספר. "מאז הגיעה בכל חודש חשבונית שאין שום דרך לראות אותה. אתה מקבל הודעה שהגיעה חשבונית וכשאתה מנסה להיכנס לאתר אתה צריך לספק סיסמה שאולי רשמת לפני שש שנים".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ