בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בזק בינלאומי גבתה 1,300 שקל על שירות שלא הצליחה להוכיח שהוזמן

"בזק בינלאומי נהגה כשורה וללא דופי בכל הנוגע להתנהלותה מול מר נחמיאס ופעלה בהתאם לחוק ולנדרש ממנה על פי רישיונה", טוענת החברה כנגד שורה ארוכה של הפרות של תנאי הרשיון שלה

12תגובות

"בזק בינלאומי נהגה כשורה וללא דופי בכל הנוגע להתנהלותה מול מר נחמיאס ופעלה בהתאם לחוק ולנדרש ממנה על פי רישיונה", טוענת ספקית השיחות הבינלאומיות. ב-2008 הצטרף אילן נחמיאס לשירות האינטרנט של בזק בינלאומי. בשנה שעברה עבר לקבל אינטרנט מהוט מובייל וביקש להתנתק מבזב"ל. "אחרי שיחה ארוכה של הפצרות להישאר כלקוח הודעתי על רצוני הסופי להתנתק, והוסבר לי שאמשיך לקבל חשבוניות במשך חודשיים, כי כך עובדת שיטת התמחור וההתחשבנות שלהם", הוא מספר. "מאז הגיעה בכל חודש חשבונית שאין שום דרך לראות אותה. אתה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו