נטוויז'ן ללקוחות: רוצים הקלטה? בואו לחיפה • משרד התקשורת: לא עושה דבר

האזינו: לקוח מבקש הקלטה של שיחה שלו עם נטוויז'ן, החברה מזמנת אותו למשרדיה בחיפה. משרד התקשורת מסרב לעזור • נטוויז'ן: אפשר להאזין להקלטות במרכזי השירות

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

ואדי ניסנס, הגנים הבהאים, חוף הים, מדעטק, הכרמלית ועוד אתרים יעבירו לכם בכיף חופשה בחיפה. אבל שלמה וציפורה גפן לא בחרו לנפוש בעיר הצפונית, אלא נדרשו להגיע אליה כדי לשמוע הקלטה שמוכיחה שביקשו להתחבר לספקית התקשורת 013 נטוויז'ן, טענה שהם מכחישים. דבר דומה קרה לדובי פרגר, כפי שאפשר לשמוע בשיחה שהקליט.

הסיפור התחיל לפני כשנתיים. בני הזוג, בשנות השבעים לחייהם, ביקשו להתנתק משירות האינטרנט של נטוויז'ן אחרי מספר שנים שהיו לקוחות של החברה, ובקשתם התקבלה. מספר ימים לאחר מכן קיבלו שיחה מנציג שימור לקוחות, שהציע להם חבילה מוזלת. הם כבר היו מחוברים לספק אחר, וסירבו. לפני חודשיים וחצי חזרה נטוויז'ן לחייהם וחייבה את כרטיס האשראי שלהם ב-63.96 שקלים. כשפנו לחברה, נמסר להם שהחיוב בוצע משום שהם ביקשו להתחבר מחדש.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ