סלקום ללקוח מת: "שומרים את הזכות לנקוט בכל האמצעים"

סלקום המשיכה לחייב לקוח שנה ורבע אחרי מותו. בנו: "בידי סלקום יש תעודת פטירה של הבנאדם, למען השם" • בסלקום התנצלו, אך לא הסבירו למה החשבון לא נסגר ולמה הם מאיימים לחזור ולגבות את הכסף

שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה

בתחילת השנה שעברה פנו בני משפחתו של סער רון מספר פעמים לחברת סלקום וביקשו לסגור את החשבון שלו אצל ספקית הסלולר. למרות זאת, החשבוניות לא עצרו. באוגוסט אותה שנה התקשר לסלקום בנו של רון, ערן בריל, וביקש, שוב, להסדיר את העניין ולסגור את החשבון. סלקום התעלמו והחשבוניות המשיכו. מאחר שחשבונות הבנק והאשראי של רון סגורים, התשלומים החודשיים הצטברו לחוב של 1375 שקלים.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ