בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סלקום ללקוח מת: "שומרים את הזכות לנקוט בכל האמצעים"

סלקום המשיכה לחייב לקוח שנה ורבע אחרי מותו. בנו: "בידי סלקום יש תעודת פטירה של הבנאדם, למען השם" • בסלקום התנצלו, אך לא הסבירו למה החשבון לא נסגר ולמה הם מאיימים לחזור ולגבות את הכסף

43תגובות

בתחילת השנה שעברה פנו בני משפחתו של סער רון מספר פעמים לחברת סלקום וביקשו לסגור את החשבון שלו אצל ספקית הסלולר. למרות זאת, החשבוניות לא עצרו. באוגוסט אותה שנה התקשר לסלקום בנו של רון, ערן בריל, וביקש, שוב, להסדיר את העניין ולסגור את החשבון. סלקום התעלמו והחשבוניות המשיכו. מאחר שחשבונות הבנק והאשראי של רון סגורים, התשלומים החודשיים הצטברו לחוב של 1375 שקלים. החודש קיבל רון שמיטת חובות. בחשבונית האחרונה כתבה סלקום: "במהלך התקופה בה היית מנוי בחברת סלקום, צברת חוב, אותו לא שילמת לחברת סלקום עד...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו