הוט דורשת לדעת מי החברים שלכם

לקוחות שמתלוננים בפייסבוק של הוט נדרשים להתקין אפליקצית שירות. זו אוספת עליהם פרטים אישיים שלא לצורך. הוט: "מתחייבים שלא יעשה כל שימוש בפרטי חשבון הפייסבוק"

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

האם תסכימו לתת לספקית השירות שלכם פרטים של כל חבריכם כתנאי לקבלת שירות? זה מה שדורשת הוט באפליקציית שירות הלקוחות שלה בפייסבוק.

כאשר לקוחות פונים לדף הפייסבוק של הוט בתלונות ושאלות על השירות, החברה מבקשת מהם לפנות אליה באמצעות "טאב התמיכה הטכנית". הטאב הוא אפליקציה של חברת BumpYard, שבה הלקוח מתבקש לכתוב את תלונתו ולצרף מספר טלפון (חובה) ואימייל (רשות) ליצירת קשר עמו. את התלונה אפשר לבחור לשלוח באופן פרטי לחברה, או לפרסמה בפומבי בלשונית האפליקציה בפייסבוק של הוט.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ