סנפצ'אט הצליחה לראות את מה שפייסבוק, גוגל ואפל פספסו

המשקפיים החדשים של סנפצ'אט הם להיט שהצליח היכן שגוגל גלאס נכשלו. מה הסוד של החברה שיוצאת להנפקה לפי שווי של 25-20 מיליארד דולר?

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

כשגוגל חשפה ב–2013 את המשקפיים החכמים Glass קשה היה שלא להתרשם. הם נראו מוזר, אבל היה ברור שזהו העתיד. שלוש שנים מאוחר יותר נראה שהן היו קצת יותר מדי עתידניות עבור רוב העולם, אבל עכשיו יש שחקנית חדשה בשוק: סנפצ'אט. חברת Snap, שעומדת מאחורי האפליקציה שממשיכה לתסכל את זקני הרשת, החליטה להציע משקפיים משלה, ובניגוד לגוגל, היא בחרה במשקפיים קצת פחות חכמים ובהשקה קצת יותר חכמה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ