ג'ודו פרסום

הכירו את הטכנולוגיה הגאונית החדשה שעוקבת אחריכם

חברות פרסום פיתחו שיטה חדשה שמנצלת את אחד מכלי האבטחה המובנים בדפדפנים כדי לסחוט עוד כמה טיפות מידע מהלימון המרוט של הפרטיות שלכם

רן בר זיק - צרובה
רן בר-זיק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
רן בר זיק - צרובה
רן בר-זיק

אחד הדברים היפים בשדה הטכנולוגי הוא לראות איך כמעט כל דבר טוב, חדשני או מעניין שנוצר מייד מנוצל לצרכים נלוזים ולהפקת רווח. חוקרים ממרכז טכנולוגית המידע של אוניברסיטת פרינסטון עלו על דרך חדשה שבה חברות הפרסום משתמשות על מנת לעקוב אחרינו, כזאת שמנצלת את אחד הפיצ׳רים השימושיים ביותר בדפדפן בדרך גאונית. 

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ