שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

מבחן אמריקאי עם שתי שאלות, זה הפיתרון לפייק ניוז בפייסבוק?

בכיר ברשת החברתית הודה בפה מלא כי לא בטוח כי היא תתגבר על הנזקים שהיא גורמת, אפילו עם 10,000 מנטרי תוכן חדשים שהיא מתכננת לגייס. במקביל נחשף השאלון הקצרצר שאמור לסייע לה בדירוג אמינות כלי התקשורת

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג הודיע בסוף השבוע כי הרשת החברתית מצאה פיתרון למשבר האמינות של התקשורת: להאציל את הסמכויות לגולשיה. בצעד שנוי במחלוקת הוא הודיע כי הרשת החברתית תפיץ בקרב הגולשים סקר, שבו יישאלו עד כמה הם סומכים על כלי תקשורת. הלילה (רביעי) חשפו כלי תקשורת אמריקאים את הסקר, כיממה אחרי שהחברה פרסמה פוסטים המודים באחריותה לשורה של בעיות שהכחישה זה זמן רב.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ