בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מבחן אמריקאי עם שתי שאלות, זה הפיתרון לפייק ניוז בפייסבוק?

בכיר ברשת החברתית הודה בפה מלא כי לא בטוח כי היא תתגבר על הנזקים שהיא גורמת, אפילו עם 10,000 מנטרי תוכן חדשים שהיא מתכננת לגייס. במקביל נחשף השאלון הקצרצר שאמור לסייע לה בדירוג אמינות כלי התקשורת

תגובות
סצנה מתוך סאות' פארק
ערוץ היוטיוב Lesley Van Erkel

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג הודיע בסוף השבוע כי הרשת החברתית מצאה פיתרון למשבר האמינות של התקשורת: להאציל את הסמכויות לגולשיה. בצעד שנוי במחלוקת הוא הודיע כי הרשת החברתית תפיץ בקרב הגולשים סקר, שבו יישאלו עד כמה הם סומכים על כלי תקשורת. הלילה (רביעי) חשפו כלי תקשורת אמריקאים את הסקר, כיממה אחרי שהחברה פרסמה פוסטים המודים באחריותה לשורה של בעיות שהכחישה זה זמן רב. "כך זה יעבוד", כתב צוקרברג בסוף השבוע. "כחלק מסקרי בקרת האיכות הקבועים שלנו, נשאל אנשים אם הם מכירים מקור חדשות ואם כן, האם הם סומכים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו