שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
יאיר בריל
יאיר בריל
יאיר בריל
יאיר בריל

כמעט עשור עבר מאז הוקמה חברת Airbnb ושינתה באופן מהותי את שוק התיירות בעולם. בניגוד ל-Couchsurfing שעדיין נתפס בעיני רבים כמשהו חשוד במקצת שמצריך אופי מיוחד על מנת להתנסות בו, Airbnb הצליחה לשווק את עצמה כמוצר בטוח יותר, נוצץ יותר ומפתה יותר.

עכשיו מסמן החברה האמריקאית מסן פרנסיסקו את היעד הבא - עולם המוזיקה, או יותר נכון עולם ההופעות. זה לא שהיא מתכננת להתחיל להפיק את קולדפליי באצטדיון בברלין תוצרת ההפקה של Airbnb, אבל בגזרת המופעים האינטימיים החברה לחלוטין שואפת גבוה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ