בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה שינינו את הכותרות בכתבה על פפר, ומה השיעור שצריך ללמוד מזה

כמדור אנחנו עומדים מאחורי כל מילה בכתבה של רן בר-זיק, אבל משהו שאמרה היח"צנית של בנק לאומי גרם לנו להוסיף סייג לכותרת המשנה; הכל היה שונה אם התגובה הראשונית היתה אחרת

5תגובות
לפעמים קפוצ'ון הוא סתם קפוצ'ון
Andrey Rudakov/Bloomberg

אף אחד לא אוהב להודות בטעויות, בעיקר אם מדובר בחברה גדולה, עם אחריות גדולה אף יותר ומבוכה שיכולה להסתיים באובדן של הרבה כסף. לפחות כשזה נוגע לנושאים כמו אבטחת מידע, הגיע הזמן להבין שהתגובות המתחמקות והמגמדות לא עוזרות לחברות - לפעמים אף להיפך. אבל נאה דורש, נאה מקיים. כעורך אני עומד מאחורי כל מילה שכתב רן בר-זיק בפוסט על פפר, האפליקציה שאינה בנק של בנק לאומי, כולל הכותרת וכותרת המשנה. ובכל זאת, שיניתי את האחרונה - יש שיאמרו שבגלל הלחץ של הדוברת ואנשי יחסי הציבור של בנק לאומי ופפר, ויהיה בכך...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו