שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

למה שינינו את הכותרות בכתבה על פפר, ומה השיעור שצריך ללמוד מזה

כמדור אנחנו עומדים מאחורי כל מילה בכתבה של רן בר-זיק, אבל משהו שאמרה היח"צנית של בנק לאומי גרם לנו להוסיף סייג לכותרת המשנה; הכל היה שונה אם התגובה הראשונית היתה אחרת

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

אף אחד לא אוהב להודות בטעויות, בעיקר אם מדובר בחברה גדולה, עם אחריות גדולה אף יותר ומבוכה שיכולה להסתיים באובדן של הרבה כסף. לפחות כשזה נוגע לנושאים כמו אבטחת מידע, הגיע הזמן להבין שהתגובות המתחמקות והמגמדות לא עוזרות לחברות - לפעמים אף להיפך.

אבל נאה דורש, נאה מקיים. כעורך אני עומד מאחורי כל מילה שכתב רן בר-זיק בפוסט על פפר, האפליקציה שאינה בנק של בנק לאומי, כולל הכותרת וכותרת המשנה. ובכל זאת, שיניתי את האחרונה - יש שיאמרו שבגלל הלחץ של הדוברת ואנשי יחסי הציבור של בנק לאומי ופפר, ויהיה בכך גרעין של אמת. זה אכן היה בעקבות שיחה עם אשת יחסי הציבור של הבנק, אבל לא עקב "לחץ", אלא בגלל שהיא צדקה במשהו שהיא אמרה. זה לא משנה כלום - וכאמור, לא טעינו, והכל מוסבר בכתבה המפורטת של בר-זיק. אבל בין הכותרת וכותרת המשנה (הנהדרות של יאיר בריל) לקוראים נותר פער הבנה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ