שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
עודד ירון
עודד ירון

אחרי תקופה ארוכה שיוצרים רבים, בעיקר בתחום הגיימינג, מתלוננים כי המדיניות של יוטיוב פוגעת בהכנסות שלהם, רשת שיתוף הסרטונים הפופולרית של גוגל הציגה בכנס  VidCon בקליפורניה שהתקיים בחמישי האחרון את הפיתרונות שלה לבעיה - מנויים בתשלום, ואפשרות למכירה של מוצרים ממותגים. 

הערוצים החדשים אמורים גם לסייע לה להתמודד מול התחרות הגוברת מצד אתרים כמו Twitch, פייסבוק ואינסטגרם שרק בשבוע שעבר הציגה את תוכניתה לאפשר סרטונים באורך של עד שעה, ויצירה של פלטפורמה ייעודית בשם IGTV, שנועדה במיוחד לשידורי וידאו ארוכים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ