חינם אבל ביוקר: וואטסאפ תשלב פרסומות ממוקדות החל משנה הבאה

בצל הביקורת החריפה של מייסד וואטסאפ על פייסבוק, 22 מיליארד הדולר שהשקיעה הרשת החברתית באפליקציית המסרים הפופולרית בעולם הופכים כעת לתכנית עסקית

איתן לשם
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
איתן לשם

כשפייסבוק רכשה ב-2014 את אפליקציית ההודעות הפופולרית בעולם, וואטסאפ, תמורת 22 מיליארד דולר, היא התחייבה כי לא תשלב פרסומות או תשנה את אופי האפליקציה. לפחות בחמש השנים הבאות. ובכן, בשנה הבאה יסתיימו חמש השנים המובטחות ובסופן הפתעה צפויה מאוד – החל מהשנה הבאה צפוייות להשתלב פרסומות באפליקציה.

לא מדובר על פרסומות כלליות, אלא בפרסומות ממוקדות במשתמש, דבר המעלה את החשש לזליגת מידע בין פרופיל הפייסבוק לחשבון הוואטסאפ לטובת המפרסמים. מייסד האפליקציה, בריאן אקטון שעזב את פייסבוק בספטמבר שעבר, התראיין לפורבס ושפך אור על סיבת העזיבה שלו כמו גם על קריאתו "למחוק את פייסבוק". 

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ