בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חינם אבל ביוקר: וואטסאפ תשלב פרסומות ממוקדות החל משנה הבאה

בצל הביקורת החריפה של מייסד וואטסאפ על פייסבוק, 22 מיליארד הדולר שהשקיעה הרשת החברתית באפליקציית המסרים הפופולרית בעולם הופכים כעת לתכנית עסקית

4תגובות
ווטסאפ
Dado Ruvic/רויטרס

כשפייסבוק רכשה ב-2014 את אפליקציית ההודעות הפופולרית בעולם, וואטסאפ, תמורת 22 מיליארד דולר, היא התחייבה כי לא תשלב פרסומות או תשנה את אופי האפליקציה. לפחות בחמש השנים הבאות. ובכן, בשנה הבאה יסתיימו חמש השנים המובטחות ובסופן הפתעה צפויה מאוד – החל מהשנה הבאה צפוייות להשתלב פרסומות באפליקציה. לא מדובר על פרסומות כלליות, אלא בפרסומות ממוקדות במשתמש, דבר המעלה את החשש לזליגת מידע בין פרופיל הפייסבוק לחשבון הוואטסאפ לטובת המפרסמים. מייסד האפליקציה, בריאן אקטון שעזב את פייסבוק בספטמבר שעבר, התראיין...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו