הייתם משתמשים בכרום עם אדבלוק נכה? גוגל שמה רגליים לחוסמי פרסומות

סערה אינטרנטית התעוררה בעקבות המעבר של החברה לממשק שמעניק לצד שלישי אפשרות רבה יותר להשיג מידע ממוקד על הגולש. החברה מבטיחה שהכל בגלל חוויית המשתמש. המיליארדים מהפרסום הממוקד טוענים אחרת

קפטן אינטרנט
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קפטן אינטרנט

גוגל שוב סופגת מטח כבד של ביקורת ציבורית בעקבות שינויים שהחברה ערכה במדיניות תוספי חסימת הפרסומות בדפדפן שלה. תחת האצטלה של "הגנה על חוויית המשתמש", גוגל העבירה את התוספים לממשק שונה, שחוסם את הפרסומות רק אחרי שהגיעו לדפדפן. זאת בניגוד למצב היום בו כל הפרסומות נחסמות לפני שהגיעו לדפדפן (webRequest API).

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ